MadebyM

Made with love Made by M

About things I love today.

Publicerad 2011-03-18 00:00:44 i Alla dessa saker,

Idag älskar jag när man skriver i Microsoft Office Word och det blir så där grönt under ett ord och när man pekar på ordet så står det att ordet nuförtiden kan kännas lite omodert och gammalmodigt.

Jag älskar också när man tänker på hur fina vänner man har som tvingar en att gå och bowla även fast man är lite less för att man bowlat ungeför hundra gånger där veckan




Idag älskar jag när man kollar igenom bilder på sin kamera och inser att någon smygfotat en närbild på en.




Jag älskar att jag lägger upp denna bild även fast jag ser lite tokig ut.





Idag älskar jag att det finns barn på denna jord som man älskar mer än livet själv.
Och att man saknar den enes mamma så otroligt mycket att man vill dö.
Mamman finnes här jag hade visst ingen bild som hon skulle godkänna.



Jag älskar att umgås med min lillebror, det händer ofta nu för tiden och det gör mig så här glad.
Och på denna ser man att vi nog är lite lika ändå, speciellt när vi skrattar.



Jag älskar att ens favoritbok fortfarande är bäst efter att man läst den hundra gånger och att det nya förordet från författaren gör så att man nästan börjar gråta.

Den sista saker jag älskar idag är när man får MMS från en gammal vän som man inte träffat på över 5 år där hon visar en impulstatuering.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela