MadebyM

Made with love Made by M

Om att detta inte är jag.

Publicerad 2010-01-13 16:27:51 i Alla dessa saker,

Det här är inte jag.
Jag är inte jag.
Ändå så skriver jag här, även fast det inte är jag.

Läste någonstans att folk bloggar för att det stärker vårt självförtroende,
att få dela med dig av saker du hittar och att ge tips är stärkande.
Återkommande så står det på alla hemsidor:
"Detta är min blogg, den är till för mig"
Hade du skrivit om ingen läste?

Nuförtiden kommer denna blogg enbart vara för mig
Kommer lägga upp "tråkiga" Youtube-klipp som bara jag själv kommer titta på.
Saker jag fascineras av och vill kunna hitta igen.
Saker som man inte kan ha som bokmärke på sin dator eftersom det då skulle finnas för många.



Mary goes over and out för jag är inte jag längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela