MadebyM

Made with love Made by M

Om mig.

Publicerad 2009-09-12 23:28:32 i Alla dessa saker,



Jag gillar Sprite mer än Cola.
Jag tittar gärna på tecknat.
Jag kan gråta när jag läser böcker.
Jag älskar vackra leenden.
Jag lyssnar på musik efter humör
Jag kan inte slicka på min armbåge. (Nu provar ni allt)
Min fetisch är nördar.
Mina syskon är universum.
Jag älskar Pommes Frites och orginal dressing.
Jag har inte tagit körkortet.
Jag har platta fötter.
Min pappa skjuter älgar.
Min bästa vän är en pojke.
Jag är fruktat morgontrött.
Jag borstar inte tänderna varje dag.
Jag har lärt mig dricka öl.
Jag kan snart bugga.
Jag biter på naglarna.
Jag har aldrig rökt.
Jag har varit beroende av lypsyl.
Jag älskar ostkrokar.
Jag har linser.
Min katt är från sthlm.
Jag har tatueringar som påminner mig om min farmor.
Jag har 29 kusiner.
Jag har inga örsnibbar.
Jag har 10 fingrar och 10 tår
Jag har en Cameltoe.
Jag har många fina vänner.
Jag önskar att jag hade helskägg.
Jag är impulsiv.
Jag lyssnar på svensk rap.
Min bh knakar.
Jag älskar röttskägg
Jag älskar att jobba inom vården.
Jag är dålig på att höra av mig.
Jag brukade vara grym på kortspel.
Jag blir upphetsad av 8-bitars.
Jag dricker vin.
Jag drömmer mardrömmar när jag har feber.
Jag har bott i Knaften.
Jag dricker mitt kaffe med mjölk och vaniljsocker.
Jag äter löskokta ägg med kalles randiga.
Jag är svag för mjukglass.
Jag älskar stora manshänder.
Jag önskar att jag var vampyr.
Jag vill att du ska älska mig lika mycket som jag älskar dig.
Jag noppade ögonbrynen igår.
Jag har drömmar om något mer.
Jag försöker källsorter.
Jag tycker om att tvätta folks händer.
Min drömprins ska kunna franska och spela gitarr.
Min kusin är min fastaste punkt.
Jag vill att världen ska vara min lekplats.
Jag är allergisk mot pälsdjur.
Jag älskar tummar.
Ord gör mig förundrad.
Min mamma är bra.
Jag älskar att äta ute på restaurang.
Jag vill att alla ska må bra.
Jag tittar på ONE PIECE.
Jag vill ha en dvärgspets som ska heta Bobby
Jag vill aldrig gifta mig.
Min favoritfärg är lila.
Kinamat är himlen för mig.
Jag älskar väskor.
När jag blir stor vill jag äga ett bibliotek.
Jag vet att i alla fall nånting handlar om mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela