MadebyM

Made with love Made by M

Om Tummelisa.

Publicerad 2009-09-30 17:26:10 i Alla dessa saker,

Jag gillar den där Tummelisa.
Tittade på henne när jag var liten och ville också vara så liten.
Tänk att få plats i en hand, tänk att kunna ligga i någons nyckelbensgrop
och ligga där och sniffa.
Tänk att läsa en bok där bokstäverna är större än dina händer och
att en godisbit räcker ett helt år.

Nej Tummelisa kommer bli den nya Alice i Underlandet sanna mina ord.
Eftersom jag älskar tummar så fatta att få krama en tumme.
Åhh så underbart.
Men att vara älva som hennes prins kanske är ännu coolare.
Pixiedust and all.

Fast även fast man är liten så kan man ha stora problem.

Hittat en blogg som heter MissTumbelina.
Hon gillar lukten av gamla böcker.



Jag vill ge dig allt du önskar
Ge dig allt jag har
Du är trygg i mina armar
Där du jämnt ska stanna kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela