MadebyM

Made with love Made by M

Om rökning.

Publicerad 2009-09-15 10:22:28 i Alla dessa saker,

Jag har en pinsam sak att erkänna.
Jag vill börja röka.
Eller inte riktigt.
Jag har aldrig provat röka så varför börja nu.
Men om jag bara fick sitta med en cigarett och att det rykte från den så är jag nöjd.
Det är inget som ser mer avslappnande ut som folk som röker.

Nu missförstår ni alla mig.
Jag vet att det är farligt.
Jag tänker inte börja.
Och jag hejjar på alla er som försöker sluta.
Men..

En scen ur filmen Inglorious Bastards har etsat fast sig i min hjärna.
En fransysksa, som faktiskt pratar franska i filmen sitter på ett café med massor med
gamla böker omkring sig. Böcker är staplade på väggar.
Hon sitter med sin kopp kaffe och läser och har en rykade cigarett i sin hand.
Jag älskar den scenen.


Klicka på bilden för länk.
Älskar hennes armband.

Det finns en blogg som bara handlar om rökning.
Det är mest vackra bilder på kända och okända rökare.
Hon skriver att hon har bloggen för att den inspirerar hennes konst.
Le smoking

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela