MadebyM

Made with love Made by M

Om min pappa

Publicerad 2009-09-30 13:03:51 i Alla dessa saker,


M i pappas kläder

Igår sov jag i min pappas kläder.
Hans tröja och hans långkallingar.
Jag sov i hans och mammas säng.
Jag sov bredvid min pappas andra dotter.
Min syster alltså.

Min pappa är en underbar man.
Jag har kommit fram till på senare dagar att han nog är min drömkarl.
Eller någon som är som han om inte annat.
Det är väldigt skrämmande men inte så konstigt.

Han kan spela gitarr och munspel samtidigt.
Han har vacker sångröst och världens manligaste händer.
Han pratar franska och han kan även Tagalog( Filippinska alltså)
Han åkte till Filippinerna och tog hand om undernärda barn som de hittade på soptippen.
Han hittade sin drömkvinna och tog med henne hem och de har varit gifta sen dess.

Min Pappa körde mycket motorcykel när han var yngre och spelade tennis och HockeyBockey.
Han är snygg i skägg också
Han är världens snällaste och väldigt rolig.
Han är min pappa.
Och han är världsbäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela