MadebyM

Made with love Made by M

Om mat

Publicerad 2009-09-24 19:55:44 i Alla dessa saker,

Ska vi ta dagen från början eller i en enda ordning?
Vi börjar med maten.

Min mor bjöd mig och Sam på Indo.
Detta är vad som blev över.
Kunde inte fota när det var mat på för då hade ni svimmat att förvåning över
hur mycket som får plats i min mage.
Fick även i mig en stor Kaffe Choco


Grekisk biffbuffé

Sen fick jag och Bella pengar av våra farföräldrar för att äta ute.
500 Svenska kronor fick vi. Vet inte om vi såg hungriga ut eller vad det kan vara.

Mat på Knut´n blev det. Lamm och grillspet och grejs


Sen kom vi till Bella och åt Ben&Jerry.

Exakt det har jag ätit idag.
Gissa hur min mage mår?
Toppen blir väl svaret antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela