MadebyM

Made with love Made by M

Om sanningen ska fram

Publicerad 2009-10-19 01:30:46 i Alla dessa saker,



Tänkte fota hur jag ser ut just nu.
Men det gick inte så bra.
Jag var till och med tvungen att ta svartvita kort för att de skulle bli någorlunda bra.
Och då ser jag ju bara ledsen ut och det är jag ju verkligen inte.

Om sanningen ska fram så ser jag ju mer ut så här just nu.



Har haft en bra dag dock.
Gick även in på underbara Lady Thirtys blogg och såg att hon hade en tävlig.
Glad blev jag! Dels för att för att jag läst hennes blogg super länge känns det som.
Hade tänkt köpa hennes talva som heter Lady Karlsson. Eftersom jag faktiskt heter Karlsson i efternamn.
Men också för att hon är lika trevlig som hon verkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela