MadebyM

Made with love Made by M

Om Pimp my Muffins

Publicerad 2009-10-07 18:41:03 i Alla dessa saker,



Som sagt tidigare så älskar jag mitt jobb.
Jenny drar ut det tokiga i mig tror jag.

En dag bestämde vi oss för att göra
enkla-choklad-muffins-som-smakade-kladdkaka-med-grädde-
med-vaniljsocker-och-rödkaramellfärg-och-lite-cocos on top.
Ungefär som "Pimp my muffins"
Det luktade gott på hela avdelningen och alla söta rara gamla människor åt upp sin muffins.
Inte den bästa bilden men Jennys kameramobil är inget att hänga i julgranen.
Tur att hon ska få en ny!

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2009-10-07 20:56:51

hihi härligt med crocs :P ! här är det bara på fjällen än som tur är, känner mig inte riktigt redo för vintern än, men det kommer säkert bli kul första snön :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela