MadebyM

Made with love Made by M

Om Marilyn Monroe

Publicerad 2009-10-06 23:32:58 i Alla dessa saker,

Jag älskar denna kvinna.
jag vet, väldigt mainstream.
Men folk klär deras väggar med bilder av henne med de flesta vet ingenting.
Nu ska jag inte säga att jag kan något om henne men hon fascinerar mig.
Hon är förbanne mig inge size zero och hon är så vacker. Fast det tyker inte min pappa!
Älskar dessa bilder på henne.
Hon är vacker när hon ler.


Hittade på weheartit


"It's better to be unhappy alone than unhappy with someone."

Translation: I love this woman. Yes i know that i´m on of many
but many who fancy her don´t really know anything about her.
Im not implying that i know a great deal about her but she fascinates me.
She definetly isn´t any size zero and she is just so beautiful even though my father disagrees.
i love these pictures of her, she is so pretty when she smiles.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela