MadebyM

Made with love Made by M

Om Godnattsagor

Publicerad 2009-10-19 01:54:07 i Alla dessa saker,

"Men inte för att snäckan var av guld - fiskar och havsfolk

bryr sig inte om rikedomar. Nej, de beundrade snäckan för

att den var så vacker."

Läste för min syster innan hon skulle somna. Jag fick välja bok och jag valde denna.

Hannah hade ritat på varje sida och det gjorde mig först lite ledsen, men insåg att

det bara är för att Hannah är så kreativ. Hon tolkar bilderna på sitt egna sätt.

Barnböcker är väldigt fina måste jag säga.

Speciellt de från ens egna barndom.

Kommentarer

Postat av: lady thirty

Publicerad 2009-10-19 07:52:37

jag älskar barnböcker!

har en liten samling som så fort jag har fixat den perfekta hyllan, ska få komma fram :)

lycka till i min tävling :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela