MadebyM

Made with love Made by M

Om att jag själv tycker att jag är underlig.

Publicerad 2009-10-24 18:22:10 i Alla dessa saker,



Några underliga saker med mig.

Jag är superduper mördrädd men jag kan inte sova om det inte är kolsvart i rummet.

När jag ska på toa så släcker jag lampan, sätter på kranen och spolar kalltvatten och sen har
jag dörren öppen. Men när jag är klar med mina behov så tänder jag lampan,
byter från kallt till varmt vatten och stänger dörren.

Äter helst ur djupa tallrikar och sked. Vad än som severas, nästan.

Brukar nästan svimma i duschen för att jag har så varmt vatten.
Men fortsätter att duscha varmt.

Tror inte på Kärleken men kan säga att jag älskar.

Brukar alltid säga att om man har mig som vän så har man en vän för livet,
men det är oftast jag som går först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela