MadebyM

Made with love Made by M

Om snö

Publicerad 2009-10-10 13:47:25 i Alla dessa saker,



Snön är så vacker.
Frost, Glitter och snöflingor.
När jag var liten brukade jag lägga mig i en snödriva och bara titta på när snön föll.
Ser så underligt ur när det är alldeles mörkt och sen faller snön.
Vars kommer den ifrån?

Det är helt fantastiskt att det inte finns en enda snöflinga som är den andre lik.
Jag gillar egentligen inte den här årstiden.
Kallt å kallt å kallt.
Och eftersom jag har glasögon så ser jag ingenting när jag går in från kylan.

Men Vinter är så vacker så jag ska nog klara kylan.
Dessutom så får man ju ha fina halsdukar.
Min nya favorit är från Monki!

Translation: The snow is so beautiful.
When I was little girl I used to lay down and look up as the snow was falling.
It looked so weird when it was dark, where did the snow come from?
Did you know that not
To be honest I don´t like this season.
It´s super cold.
But it´s so beautoful so I think I will manage.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela