MadebyM

Made with love Made by M

Om att det bara är 989 kvar.

Publicerad 2009-10-23 23:09:59 i Alla dessa saker,

Origami är såklart japansk.
Allt annat som är lite så där lagomt nördigt.
Origami kommer från detjapanska ordet oru –vika och kami – papper.
Och det är precis vad det är.
Viker man tusen tranor så sägs det att man får en önskan.

Jag tycker att det är extra fint att man kan skriva in små meddelanden.



Och sen viker man lite och sen flyger den.
Nästan av sig själv.



Fint eller hur?
Och den vita tejpen på mina fingrar är för att jag nästan fått blåsor av allt stickande.

Kommentarer

Postat av: Mjeow.

Publicerad 2009-10-24 15:56:21

Lol, jag har likadan tejp fast på tummen och pekfingret på andra handen för att jag har gjort så mycket smycken, haha.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela