MadebyM

Made with love Made by M

Om en födelsedag.

Publicerad 2009-11-25 21:16:38 i Alla dessa saker,


Idag har vi firat denna kille.
Han är min lilligaste lillebror och även min enda.
Idag fyller han 18 år.
Han är sjukt rolig min bror.
Ironisk, sarkastisk och nörd humor. Precis som min antar jag.

Han är jätte lätt att reta och han kan verkligen slå hårt.
Han är galet pedantisk när det gäller grammatik och pappa säger att
hans skägg kommer lossna om brorsan tvättar sig i ansiktet.
Jag älskar honom, min bror.



Här bakom gömde vi hans paket.



Denna bild ska illustrera hur glad han blev men ser mest ut som mamma blev gladast.
En stor och platt TV fick han. Även en fin tårta som jag tyvärr inte kan visa



Och jag gjorde ett klassiskt partytrick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela