MadebyM

Made with love Made by M

Om Ida

Publicerad 2009-05-07 22:21:52 i Alla dessa saker,

Congrats on your B-day dear.

För de som inte kan engelska så står det grattis på din födelsedag.
Det är inte vem som helst som fyller år heller utan det är min fina fina vän.
Jag gillar inte etiketter men om man nu måste ha några så är Ida min bästigaste vän.

Vi har föll för varann och älskar varann lika mkt då som nu.
Som alla förhållanden så har man upp och nedgångar.
Men hur kul skulle det vara om det bara gick rakt fram?
Man åker ju inte direkt berg- och dalbanan för att det är kul att åka rakt fram.

Men kom visst från ämnet
Hoppas att mitt hjärta fått en bra dag.
Vill så gärna krama henne och gratta och bli bjuden på tårta
men nu när man är vuxen så kan man inte alltid ses.

Och jag vet att du inte blir jätte ledsen för du behöver bara känna efter i hjärtat lite så hittar du mig där.
För alltid från och med.

Grattis IdaSlida på din 20-årsdag!

Kommentarer

Postat av: I

Publicerad 2009-05-08 09:22:34

Tack mon cherie! Du är min fina hjärtevän :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela