MadebyM

Made with love Made by M

Om en av mina stora kärlekar.

Publicerad 2009-07-08 08:49:29 i Alla dessa saker,

"Where eerie figures caper
to some midnight music
that only they can hear."
Ur Midnatt


(Klicka på bild för källa)

Jag älskar honom.
Dean Koontz alltså,
Han böcker ger mig inte bara vackra ord utan oändligt med känslor.
Jag skrattar högt, gråter floder och bli kär som karaktärerna.
Har hundra favoriter och alla är bra på olika sätt.
Karaktärerna blir mina vänner.

Bilden ovan är Deans förord till hans bok " The book of counted sorrows"
I hans böcker brukar han börja med att skriva in citat eller dikter från olika kända personer.
De räknade sorgernas bok som den heter på svenska är en påhittat bok som han "citerat" ur
för att liksom få rätt känsla direkt.

Folk har letat som tokiga efter den här boken som egentligen inte ska finnas.
Men den finns och jag vill ha den!
Ge mig den någon?

Hans sätt att säga att vi ska ta hand om oss!

Something´s out there.
It´s really hungry
Try not to look like food.
- Dean Koontz

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela