MadebyM

Made with love Made by M

Tvättstugor är som ett spa!

Publicerad 2009-01-20 23:13:59 i Alla dessa saker,

Det snöar i övik ikväll och det är riktigt mysigt måste jag erkänna.
Det knarrar så härligt under fötterna.

Det är roligt med tvättstugor.
Alla använder dem men ingen städar.
Det finns ingen som orkar bry sig om att torka tvättmedelsrännan
Det finns ju som tur är ingen i världen som är allergisk mot visst sort tvättmedel och sköljmedel.

Det var härligt att sopa golvet.
Tror dock att det är någon som hellre går in dit och  än på sin toa
 för att byta tampong för hittade extremt mycket tampongplast på golvet.
Även gula fläckar men jag hoppas och ber till gud att det var sköljmedel.

Det fanns även en dammråtta stor som en chihuahua.
Så jag borde väl skriva dammhund.
Det låg också en strumpa där som jag omsorgsfullt sopade och våttorkade runt!

Fördelar med tvättstugor:

- Man får motion av allt springande.
- Man blir även stark av att bära tvätten.
- Man kan bli av med kläder som man inte vill ha.
- Man får städa efter två byggnader fulla av bara studenter
- Har man slut på tamponger så kan man alltid gå dit och se om det finns någon!


Fias Lillkille är finare än dammhunden jag hittade men nästan lika stor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela