MadebyM

Made with love Made by M

Klantskalle!

Publicerad 2009-01-20 19:28:39 i Alla dessa saker,

Hundra saker har jag att göra idag.
Och har väl kanske gjort hälften.
Toppen!

Imorgon ska jag och den vackra Louise äta kinamat och fira mig!!
De ska bli super trevligt.

Jag är en äkta klant.
Jag glömde min mobilladdare i mitt hem (läs Samuels lägenhet) :P
Hur jag kunde göra de är ju nånting jag verkligen undrar.
Jag är rätt beroende av min mobil måste jag ju säga.
Bara lite!

Så batterierna är slut så de är lite svårt att ringa mig.
Eller man kan ju prova med det leder bara till min bebisröst på röstbrevlådan.

De kan även bli en aning svårt att planera helgen utan att prata med någon med
men ja, de blir som det blir!

Men de ska bli riktigt roligt måste jag säga!
Haha klockren låt!!!

Kommentarer

Postat av: linn

Publicerad 2009-01-20 21:16:17

jamen jag vet, helt sjukt. om jag kunde få lite smarthet av han vore jag helnöjd!

Postat av: Hazel

Publicerad 2009-01-20 21:25:44

Haha serietönt är jag redan :P Scarpbooking har jag funderat på men jag blir så less så fort på sånt så jag skulle bara orka göra en bild :P vet du inge annat man kan göra?

Postat av: Madelene

Publicerad 2009-01-20 22:42:31

Men iiih, hela familjen aeger ju ;)

Jag var dock riktigt förälskad i Luke ^^



Postat av: Louise

Publicerad 2009-01-21 22:16:27

Kinamaten var hur god som helst!! :)

Blir roligt med bio till veckan!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela