MadebyM

Made with love Made by M

God eftermiddag gott folk.

Publicerad 2009-01-07 17:47:37 i Alla dessa saker,

Och ja, den förlorade bloggaren, vännen, vackra flickan Marie lever.
Jag har haft ett underbart julllov.
Jag har jobbat lite, chilllat mkt och pluggat ungefär zerotime.

Det har varit härligt att vara ledig.
Nästan för skönt.
En stor del av mig känner stort sug efter att pensionera mig.

Men nu är jag tillbaka i min enormt stora och härliga lägenhet.
24 kvadrat av kärlek.

Det har varit så konstigt för nu när jag kommer tillbaka är det som om ingenting hänt.
Även fast jag vet att massa med saker har hänt.

Det  har varit jul och jag har träffat jultomten.
Måste medge att jag blev väldigt nervös.
Kinderna hettade :P

Vi har även lyckats få ett nytt år.
Många har skrivit ett recap över år 2008 men vet faktiskt inte vad jag skulle skriva.

Så gott folk. Sätt er bekvämt och njut. Mary is back!

Jag och min kära Väninna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela