MadebyM

Made with love Made by M

The bull from Bronx

Publicerad 2009-02-13 22:38:46 i Alla dessa saker,

Hur kan man tacka nej till Marylove? Dagens stora fråga! Hur kan man tacka nej till något egentligen? Berusning i olika former, ja tack. Tröstshopping, ja tack. Livet, ja tack. Nya piercingar, omfärgning, bubbelpool på paradisbadet, bussåking? Jatack! Jatack! Jatack!

Idag leker livet och vi blir snyggare och lyckligare än någonsin! Marie är inte  så dum som jag trodde att hon var! Det är najs! Inte särskilt najs för tanten på synsam som jag önskade livet ur. But she had in coming! Kärring från helvete!

Jag älskar inte Marie för att hon är gul, utan för att hon bär mina påsar. Jag införskaffade 3 par skor idag. 3 väskor, En till Marie, för hon såg så liten och ledsen ut. Ledsen för att hon inte har fett med para och liten, ja, det är hon ju bara. Även en baddräkt. Eftersom jag ska glassa i bubbelpool imorgon. Fett med najs! En sjal och lite annat plojs. Brände alldelens för mycket pengar och resterande bränner jag imorgon! Trevligt att handla okontrollerat! Något som Marie aldrig kommer få göra.

Ännu en av dagens frågor. Greta ställde denna; Om Marie inte har några pengar, hur kan hon då gå på systemet?
Ingen vet ännu svaret på denna fråga.

Jag älskar inte Marie för att hon kan färga hår. För det kan hon verkligen inte. Den satans asiaten! Jag skall strypa henne i sömnen. Om jag orkar. Jag är sjukt trött efter att ha handlat mycket och varit snygg. O herreligen! Ska powernapa på golvet.  Jag dör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela