MadebyM

Made with love Made by M

The Princess is here.

Publicerad 2009-02-04 17:29:27 i Alla dessa saker,

Idag känner jag mig som en prinsessa.
Min kjol rör sig så fint när jag rör mig.
Den rör sig som det gröna gräset på en äng när det kommer en härlig vindpust.

Men jag tror inte att prinsessor ska behöva tvätta sina egna kläder,
laga sin egna mat och diska sin egna disk,
Men jag kanske kan vara en rebellisk prinsessa eller nåntin.

Har ätit kiwi idag.
Det är gott och grönt!

 
En Marie som undrar varför hon inte är en prinsessa på riktigt.

Kommentarer

Postat av: Marlene

Publicerad 2009-02-04 18:35:34

du är en söt princessa :$ hihi

Postat av: Ida

Publicerad 2009-02-05 02:25:28

I mina ögon så är du alltid en prinsessa! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela