MadebyM

Made with love Made by M

Pojken är härmed en favorit.

Publicerad 2009-02-03 20:10:32 i Alla dessa saker,

Jag har träffat Ida och Pojken i helgen.
Vi gjorde stearinpenisar med kondomer som formar,
blev lite salongsberusade och pratade i telefon och dansade och dansade!
Pojken är bra, Ida är bra, Dansa är bra.
Bilder på vår penis kommer senare,

Jag fick även äta Kina och det var som himlen.
Det var som en Frenchkiss med Gud.

Och jag har ett affärsförslag som jag vet skulle gå runt.
Men ska hålla den för mig själv så ingen stjäl den.
Den innefattar god mat och staden lycksele!

Fridens liljor.

Kommentarer

Postat av: I

Publicerad 2009-02-03 23:25:55

du är min favorit. och pojken också dårå förstås

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela