MadebyM

Made with love Made by M

Om jag var bäst i världen.

Publicerad 2009-02-23 18:52:43 i Alla dessa saker,

Förvisso så är jag världens bästa Karlsson.
Men bra på att studera är jag inte.
Speciellt inte när jag är sjuk..
Som jag har varit den senaste veckan.

Då menar jag inte lite sjuk, som att jag tagit en alvedon och mått bra.
Nej nej inte de. Har prepat kroppen med diverse tabletter.
Knaprat alvedon som aldrig förr.
Inte lika sjuk så att jag kunnat sitta upp utan jag har legat ner och troligtvis fått hundra liggsår.
Jag har inte ens kunnat äta och jag älskar mat.

Smärta,Hallisar, Kyla, Värme och Smärta,
Och jag har klagat hur mkt som helst.
Underbart för Herr Sam att ta hand om mig kan jag tänka mig :D

Men några bra saker har ju sjukdomen för med sig.
Magsäcken har krypt så nu kan jag inte äta nånting.
Och de är ju bra, tror jag?
Jag har sovit mkt så nu är jag pigg,
Tror jag.


 En dag när jag var lite vackrare än den senaste veckan.

Kommentarer

Postat av: i

Publicerad 2009-03-02 15:26:54

http://www.shock.se/system/search/product.asp?id=138285



Titte titte vad jag fann :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela