MadebyM

Made with love Made by M

Om jag kunde drömma...

Publicerad 2009-02-10 18:42:11 i Alla dessa saker,



Om mina drömmar kunde bli verklighet skulle jag vilja vara en vampyr
Jag skulle ha snygga vampyrbröst och bita folk.
I want to suck your blood.
Fast bara om du har sexiga hals förstås.

Jag skulle aldrig sova, vilket skulle vara toppen.
Skulle verkligen behöva några extra timmar.
Det värsta med att inte få sova är att jag inte skulle drömma.
Och jag älskar mina drömmar.

Som vampyr skulle jag aldrig behöva oro mig över vad jag ska äta.
Aldrig mer behöva laga mat eller ens gå och handla mat.
En gång skulle jag laga mat och de är när jag måste imponera
på min låtsas- vamp-sons dödliga flickvän.
Jag skulle då aldrig behöva diska eftersom jag inte äter och
fatta hur mkt pengar jag skulle spara om jag slapp köpa mat.

Och eftersom jag inte tål silver så måste jag använda guldsmycken
och då skulle Linnéa tycka jag var vacker.

Kan det bli bättre?

Kommentarer

Postat av: linnéa

Publicerad 2009-02-10 22:27:06

Det skulle vara fett med bra! Inse vad mkt guld vi skulle samla på oss! Oslagbart! Du kan få följa jag å gretchen till Transylvanien!

Postat av: ulrika

Publicerad 2009-02-11 14:42:59

Vilken fin bild, har du gjort den själv ? :)

Postat av: Ida

Publicerad 2009-02-12 00:17:13

Om du skulle bli en vampyr, visst skulle du göra mig den goda tjänsten att även förvandla mig till en? :D

Postat av: Mariélle

Publicerad 2009-02-12 19:38:04

Ibland önskar man att håret kunde växa 10 cm över en natt, utan extentions :)

Postat av: Elin

Publicerad 2009-02-13 12:02:09

Ja, jag saknar dig :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela