MadebyM

Made with love Made by M

På återseende min vän

Publicerad 2009-02-03 20:30:13 i Alla dessa saker,

Linn åkte i helgen.
Hon försvann på hennes alldeles egna äventyr.
Blödig som jag är så ville jag bara grina när vi köpte hennes present
men jag höll mig.
Jag höll mig även när jag såg den vackra kvinnan sitta i sitt kök i en lila klänning.

Hon kommer hem nästa mars. De är över ett år kvar.

ETT ÅR!!!


När hon kommer hem igen så är jag 21!

Någon av gänget kanske är med barn eller har fött barn.

Fesan kanske har förnyat en del på henne.

Någon kanske har hus och någon kanske är i ett helt annat land.


Linn kanske har en pojkvän som vi aldrig träffat eller så stannar hon för evigt!


Jesus älskade tjej, jag hoppas du får ha det bra.

Mejla mig och ha det toppen.

Det kommer bli magiskt.

LINNSAN


Texten har inget direkt att göra med Linn men låten är ju toppen, speciellt med Kate.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela