MadebyM

Made with love Made by M

Om höst

Publicerad 2009-08-17 11:14:22 i Alla dessa saker,



Älskar bilden.
Älskar att vara i stugan.
Att vara där har nog gjort hela sommaren.
Inte nog med att vi fick se regnbågen. Vi fick se två, en reflekterandes i vattnet.
Mitt hjärta brister av alla dessa vackra ting.
När man tittar på den här bilden så känns det som om hösten är långt borta.
Men den är nog här nu.

Jag kan inte ha shorts ute längre utan att frysa.
Och så är det så mörkt på nätterna.
Helst av allt vill man bara ligga i sängen, läsa en bra bok och dricka varmchoklad.
Pussas lite skulle också vara mysigt.
Jag kommer få smisk av alla sommarälskare men jag är ledsen.
Hösten har en extra stor plats i mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela