MadebyM

Made with love Made by M

Om Underbara, vackra, trogna NES

Publicerad 2009-08-21 21:36:02 i Alla dessa saker,


(Bildstöld: LÄNK)

Är det okej att känna ett uns hat mot sin mor när man inser att hon skänkt
bort ens NES till Röda Korset?
Bara lite ilska över att ens barndoms glada minnen nu tillhör någon annan?
Bara lite ilska över att ens egna mor inte insåg värdet i detta vackra tv-spel.
Känner mest sorg och måste genast köpa mig ett nytt.
Missförstå mig rätt.
Det gamla var ovärdeligt men man glömmer gamla kärlekar genom att träffa nya?

Jag tänker spela MarioBros tills tummarna blöder.
Skänk eller sälj mig ett och jag är din förevigt.

Kommentarer

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-08-22 20:00:57

Fråga mannen i ditt liv... det lär nog stå ett i källaren som du säkerligen kan få :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela