MadebyM

Made with love Made by M

Om Svenska

Publicerad 2009-08-01 22:22:44 i Alla dessa saker,


Jag gillar.

Lady Gaga och Alexander Skarsgård.
Svenska.
High heels, slickat hår och orden "Jävla fitta"

Ojoj.
Alexander är het.
Speciellt i serien True Blood.
En vampyr som jag gladerligen skulle låta tömma mina vener.

Mer om Treu Blood senare.
Men den serien är full av allt man kan älska.
Pojkar. Flickor. Vampyrer. Blod. Sex. Transor.
Våld. Alexander. V. Mer sex. Skumma saker.


Snyggaste Ladyn


Snyggaste Alexander

Kommentarer

Postat av: linnéa

Publicerad 2009-08-01 22:40:26

Jag tycker true bold är dåligt. Alla är ju fula! Det är ju inte alls sexigt för fem öre! Usch! Tacka vet jag En vampyrs bekännelse. DET är allt man behöver! Sucka efter väggarna..



Däremot vill jag ha lady gagas brillz!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela