MadebyM

Made with love Made by M

Om Pojken.

Publicerad 2009-08-05 20:57:54 i Alla dessa saker,

Detta är Pojken som får det att bubbla lite extra i min mage. ( Inte av illamående)
Pojken som kommer få mig och Henrik att flytta.
Söderut.



Detta är pojken som inte kunde stanna inne i mammas mage några timmar till
så att jag kunde fått dig i födelsedagspresent.



Pojken och den andra Pojken.
Henriks ögon lyser när han får vara med Pojken.
Det gör mig så lycklig.



Ska vi göra det Henk? Vi flyttar nu?

Skadar du denna Pojke eller stjäl bilderna och använder dem till något så dödar jag dig.
Det är verkligen inte ett skämt.
Han heter inte Pojken. Han viskade till mig att han ville vara lite anonym.
 Han är ju fanktiskt ganska naken. Vill du veta mer får du helt enkelt läsa på Mamma Idas blogg.

Kommentarer

Postat av: henkobenko

Publicerad 2009-08-07 16:57:36

Älskar dig babe! vi borde flytta, skulle vara grymt. :P ida sa idag att hon skulle hjälpa mig med cv, tydligen litar hon inte på min norrländska charm, haha.. ;) Förresten tror jag det blir en sån tatuering som den på tredje bilden, haha! :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela