MadebyM

Made with love Made by M

Om jag bara kan få ordning på mina prioriteringar.

Publicerad 2009-04-03 04:24:48 i Alla dessa saker,

"Don't gain the world and lose your soul, wisdom is better than silver or gold..."
-Bob Marley.

Vet att jag haft detta citat förut.
Det stämmer så bra..
Tar ner mig på jorden igen.

Har inte bloggat på år och dagar..
Har inte myst med min farmotr eller
lekt med min underbara syster.
Jag har inte tränat och jag har syndat med godis..
Jag har försummat både vänner och skola..

I just have to realize that wisdom is better than silver or gold.
I think someone has to remind me of the important things in life.

Jag önskar jag kunde tänka som Bobban
"Don't worry about a thing, every little thing is gonna be alright"

Men jag oroar mig mest hela tiden.
Men återigen är Bobban inte dum:
 I Like this quote "Just can't live that negative way...make way for the positive day!"

Citaten kommer härifrån.


En lurig min från Tant Marie

Kommentarer

Postat av: T

Publicerad 2009-04-03 12:07:41

En väldigt vacker tant marie! Alltid vacker.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela