MadebyM

Made with love Made by M

Om jag ändå fick spela tv-spel hela dagarna.

Publicerad 2009-04-20 16:29:54 i Alla dessa saker,

Och det har jag och mina pojkkompisar gjort ändå sen i torsdags.
Det är alltid lika roligt att titta på när pojkar spelar tvspel.
Koncentration på extremt hög nivå.

Jag önskar ibland att jag var yngre, då kunde man spela utan att få tvspelstumme!

"Tvspelstumme är en smärtsam åkomma som vanligtvis förekommer  hos män i yngre åldrar.
Symtom som röda och ömmande tummar är vanliga. Symtomen brukar oftast försvinna när man slutar spela tvspel.
Man kan även spela ännu mer för att få ett hårdare brosk på tummen som gör att man klarar mer"

Saknar mitt 8-bitars. Vill så gärna spela Super Mario. Så om någon känner sig manad att skänka ett till mig så tar jag gärna emot ett eller två!


Koncentrerade pojkar!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-20 18:36:05

Hej Fina Marie.

Skull bara skriv och tipsa på att man kan ladd ner ett spel som heter SNES. He innehåll typ alla super-mario, bomberman etc.. Sitter konstant o spelar. Hoppas allt är bra med dig och det går fint i skolan :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela