MadebyM

Made with love Made by M

Om jag alltid var salongsberusad.

Publicerad 2009-04-11 00:19:20 i Alla dessa saker,

Nu sitter jag här i en underbart fin lägenhet i centrala umeå.
Lägenheten har högt i tak och det är vitt och fräscht i hela lägenheten.
Ägarna till denna vackra byggnad är Henriks mor och hennes karl.
Som förövrigt gör mig extremt sugen på att flytta till skåne och börja prata skånska.
Så nu hoppas jag att alla läser detta inlägg med skånska i hjärnan. :D

Idag har vi ätit mkt god mat. Planka!
Marie(alltså jag) fick även dricka Sheridan eller i stort sätt allt jag ville.
Men i alla fall nu sitter jag här i deras soffa  och ser på Quantum of Solace
och äter ostbollar även fast vi nyss varit på Max och tryckt i oss burgare.

Börjar tro att min mage är ett bottenlöst hål!

Ikväll har vi varit på ett ställe där de hade Karaoke och en kille där hade ljuvligt röst.
Han sjöng mysiga sånger och sjöng genom en oldschool mic sådana älskar jag..

Han sjöng den här låten:
 

Kommentarer

Postat av: Svärmor

Publicerad 2009-04-11 17:33:04

Tack för trevligt sällskap och en superkul fredag!

Längtar redan till nästa gång :-)

Postat av: Mirry

Publicerad 2009-04-13 10:39:51

Så snygg blogg du har!



Passa på att anmäla den till Veckans Blogg, du har då chans att vinna en länkning :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela