MadebyM

Made with love Made by M

Om alla var lika underbara som min Knas.

Publicerad 2009-04-22 23:41:34 i Alla dessa saker,

 
Han spelar gitarr och sjunger sjukt bra.
Han spelar CS som en nörd.
Han har humor men vet när han måste vara allvarlig.
Han har likadana händer som vår farmor
Och han kan prata franska.

Jag älskar min KnasBjörn.
Han är bästigast i världen.
Han har alltid funnits för mig.
Alltid alltid alltid.

Han gråter inte med mig utan han får mig att jag skratta.
Han är precis som när han hittar pengar i en gammal jacka.
Eller som ett par skor som aldrig skaver.
Han är som grönt ljus när man har bråttom.
Han är som den sista kondomen när man är sjukt sugen

Han är mitt ljus i tunneln.
Nallen som kramar mitt hjärta på ett tokbra sätt.
Storebroren som jag aldrig fick.
Han är min knasiga knasiga Björn

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela