MadebyM

Made with love Made by M

Om alla dagar var första gången på praktik.

Publicerad 2009-04-22 23:23:02 i Alla dessa saker,

Idag var min första ordentliga dag på min praktikplats.
Jag trivs bra hittlills, alla är trevliga och det funkade bra.
Fick träffa patienterna och personalen och läsa om massa mediciner.
Som är extremt roligt måste jag erkänna.
Men dock så finns det i maggropen denna osäkerhet
om jag verkligen vill ha hela mitt liv planerat.
Konstigt nog är det så det känns,
Blir jag sjuksköterska så förlorar jag mina andra drömmar.
Det är så det känns även fast det inte riktigt är sanningen.

Om jag ändå vore en så fri själ som mina tatueringar påstår

.
Ska jag kanske färga håret rött som eld?

Kommentarer

Postat av: Betraktare

Publicerad 2009-04-23 19:36:09

Du förlorar inte dina andra drömmar vännen, du får en möjlighet att kunna förverkliga dom med en trygg och stabil bakgrund som du alltid kan falla tillbaka på :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela