MadebyM

Made with love Made by M

Dunk dunk <3

Publicerad 2008-09-18 21:51:05 i Alla dessa saker,

http://www.ponandzi.com/

Min favvo Pon&Zi...


Ibland sitter jag och tänker på mitt dölånga liv!
Alla människor som berört det och som jag hoppas att jag berört.
Alla som fanns förut
Alla som finnns nu
Alla som ska finnas föralltid!
Alla som jag saknar.

Ni fastnar.
HenrikMammaPappaAnnieLinnéaTessMichanLinnsanPetraElinIdaHannahVickJonteFarmor
FarfarBjörnSamuelMoaBellaTobbeJohannesMarilynSandraAnnaThereseAlexandraEvanPär
AlexanderUlrikaMarleneMoaSamuelChristofferEmilAndréAndreasTeresaNiklasSaraViktorConny
NikkolinaMarcelaLennartIdaMiraIsabellaNiklasMimmiMattisBeaBellaJonasCattisMattiasDessan
EmelieAndreasHazelSofiaHenrikIdaTomasLisaJohanIsakEmanuelEmilJennyMarinaMirsadEmanuel
OlleJonSofiaUlrikaJuliaPatrikTobiasChristinaLinaLizaTomMarinaOskarMartinaPontusJessicaLinn

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-09-18 22:21:02

JohanIsakEmanuel, exakt det heter brorsan med mellannamn och allt! Så jävla coolt att du valde just dom namnen i den följden. Ååh, coolt!

Postat av: linnea

Publicerad 2008-09-20 00:19:46

Coolt att du skrev HenrikMammaPappaAnnieLinnéa, för just de heter jag!! Med mellannamnen å allt!!! Coolt!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela