MadebyM

Made with love Made by M

Ohhhh girls just wanna have fun.

Publicerad 2008-09-30 16:25:25 i Alla dessa saker,

Det är helt underbart att komma hem till en skitstökig lägenhet.
Det är så roligt att sicksacka sig fram genom kläder, påsar skor och allt mysigt som kan ligga på
mitt fina golv.
Jag älskar att komma hem till ett diskberg som uppenbarligen inte jag gjort!
(jag hittar aldrig den skyldiga i min lägenhet)
Det är speciellt spännade när man är döhungrig och man måste ställa sig och diska innan man får äta!
Och jag behöver aldrig känna mig ensam för dom söta dammråttorna ligger alltid under sängen och lurkar.

Det är helt underbart att flytta hemifrån.
Och det är väl egentligen mitt fel att jag inte diskar och städar!
Men det är ju så tråkigt and u know, GIRLS JUST WANNA HAVE FUN :)

För att kontra Idas bilder!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-09-30 16:43:36

Haha, ni är söta ni :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela