MadebyM

Made with love Made by M

My bittersweet 19?

Publicerad 2008-09-24 22:49:59 i Alla dessa saker,

Min tv slutade funka,
Undra om det är ett tecken från gud att jag borde sluta se på tv och börja plugga?
God works in mysterious ways.

Men det kanske var bra att dumburken slutade för då lyssnar jag på musik istället.
Och det är ju alltid kung.
http://www.youtube.com/watch?v=4C_oHwLcivY

Idag har jag ordnat med min adressändring.
Det kändes väldigt bitterljuvt, jag har alltså officielt flyttat hemifrån.
De är konstigt att det inte är så konstigt.
Det är inte så stor skillnad på någe vis även fast det är helt annorlunda.
Fast jag har ju inte varit den som bara bott hemma direkt.
But that´s another story.

Jag längtar så till Scharinska mässan så jag tror jag dööör.
De ska bli riktigt roligt faktiskt. See u there?

Ja Linnéa klart den ska hänga i luften och eftersom vi bor i olika län så får du också köpa :D


Oj, jag stod i duschen och så fick jag nånting i nacken som Henrik tog kort då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela