MadebyM

Made with love Made by M

Glöden i röven.

Publicerad 2008-09-08 20:04:43 i Alla dessa saker,

Om man har börjat på höstterminen 08 måste väl det betyda att det är höst nu?
Om en kvinna som jag som bara klär mig i klänningar och short känner att jag borde köpa ett par jeans
för att det börjar bli kallt, börjar det bli höst då?

Om jag börjar tända ljus och tilllåter mig själv att ligga under en mysig filt och läsa en bok, då måste det betyda att hösten börjar komma, eller?

Jag tycker det är underbart härligt iaf. Synd att sommarn är slut men att hösten är här betyder ju bara att det snart är sommar igen :D Snart är ju ganska relativt tycker jag.

Men hösten är ju en nybörjan. Nya förväntningar och nya mål.
Allt är nytt :D nästan.

Så jag hade då tänkt börja träna igen, det saknar jag verkligen.
Å så hade jag väl tänkt att jag skulle få Vg på alla mina tentor i höst :D Haha kanske blir svårt men siktar man mot stjärnorna så når man iaf trädtopparna.

Ha de gött mina fina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela