MadebyM

Made with love Made by M

Vi spelar vad vi vill!

Publicerad 2008-10-24 12:23:43 i Alla dessa saker,

Jag hatar ordet allätare.
När det gäller musik alltså.
När det gäller mat så är jag allätare på riktigt.

Men musik iaf, jag lyssnar på musik beroende på hur jag känner mig.
Känner jag mig ledsen så lyssnar jag på Christina.
Ibland lyssnar jag knappt på texten och hör bara musiken
och ibland är det enda viktiga texten.

En typiskat glad Mary lyssnar på Pink just nu iaf :D

I vanliga fall är jag väl en mer The Voice brud men just nu är det bara
BanditRock som gäller. Dag som natt,
Jag har på det även om jag inte är hemma bara för att de första jag gör när jag kommer hem är att höra på Bandit.
Dom är ju så jävla klockrena,

Deras morgonprogram heter "För tidigt" och deras slogan är "Vi spelar vad vi vill".



Och så blir man riktigt sugen på att spela GuitarHero!


Kommentarer

Postat av: Marlene

Publicerad 2008-10-24 13:26:47

Tyst! Säg inte ordet Guitar Hero...

I'm so addicted : (

Postat av: llindb

Publicerad 2008-10-24 19:09:25

Jag har den där låten när Ville Valo sjunger den på finska ;) Jyväkkä on Rakkaus ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela