MadebyM

Made with love Made by M

Vad vore väl en dag på slottet?

Publicerad 2008-10-21 20:59:49 i Alla dessa saker,

Att göra i veckan:

Inreda mitt slott
Prova de nya klänningarna från Guccis kollektion
Ha en intervju med MTV
Uppträda på scen i Japan
Träffa Rihanna för nya sång
Sitta musa för alla kända designers
Köpa en biograf
Promota mitt nya klädesmärke.

Eller kanske inte, but a girl can dream?

Snarare:

Städa min mega lägenhet, 24 kvadratmeter
Skicka tillbaka en av mina klänningar från Nelly
Sitta på bibblan och plugga i grupp
Åka till Umeå för att träffa Moa och Malin
Träna på Energihuset varje dag
Tvätta kläder så jag kan gå på bio

Men jag klagar inte, livet är ju ändå great?

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2008-10-21 22:41:31

Va söt du är kära du! :) Tack så jätte mkt, det gjorde mig glad! :D

Postat av: linnea

Publicerad 2008-10-22 12:52:24

Nej, emmoth den latpesen har inte ritat den än. Skulle fara dit på onsdag, så då skulle han ha ritat den. SKa boka tid för att göra en annan grejs. En hemlighetershemlighet :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela