MadebyM

Made with love Made by M

Truddelutt.

Publicerad 2008-10-21 19:28:34 i Alla dessa saker,

Tungt att träna, tog i lite extra eftersom jag sket i att rodda efter.
Det är så underbart när man har tränat klart. Man vet att man varit duktig :D

Jag skulle känna mig extra duktig om jag städade och och pluggade inför min tenta med
lika stor entusiasm.

Det är härlig också när man känner sig lyckligare för att man hittat en härlig vän.
Hon gillar också Tim Burton,
Har du sett Sweeney Todd Louise?
Annars måste vi göra det, den är tokig!

Kommentarer

Postat av: Louise

Publicerad 2008-10-21 22:05:08

Sweeney Todd är suverän! :)

Vi kanske ska ha ett Tim Burton-maraton någon gång framöver? :)

Postat av: Kickan

Publicerad 2008-10-22 18:44:08

DUDE, filmen är så kass faktiskt. Blev förjäkla besviken när jag såg den :S

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela