MadebyM

Made with love Made by M

En stad nära dig

Publicerad 2008-10-20 20:24:40 i Alla dessa saker,

Och en helg till har visst gått.
Tiden går så snabbt nu för tiden.
Som om Tiden har bråttom till något speciellt.
Som om Tiden snart är ute?

Men helgen har varit toppen, mkt tid har gått åt till att åka buss.
Fast det gör mig inget. Det är härligt att åka buss.
Ingen på bussen känner en och kan bara spekulera och jag gör samma med dem.
Plus att jag bara sover hela tiden :D

Jag har varit i skeå och lekt med I och en viss Nalle som jag älskar mkt.
Sen träffade jag massa trevliga människor som Micke; Emelie och Annie :D

Nästa dag kändes det som någon slitit av mitt huvud från kroppen och sen med våld försökt hamra fast det igen
Fast det är ju också en livserfarenhet!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela