MadebyM

Made with love Made by M

Seriehora.

Publicerad 2008-10-13 23:17:03 i Alla dessa saker,

Från en äkta favvoserie!


Jag älskar serier,
Jag är en äkta seriehora.
Det är bara bättre om de är mkt drama med, äkta tonårsdrama alltså!

Jag blir som uppslukad och börjar älska/hata karaktärerna.
Jag hatar att behöva vänta på nästa program så de slutar med att jag
sitter i flera dagar och bara nöter hela serien, när den sen är slut så blir jag tom inombords
och längtar till nästa säsong kommer!!!!

Jag älskar Heroes, Veronica Mars, How I met your mother, Gossip girl,
Ghost Whisperer, NCIS, Desperete Housewifes, Las Vegas, One Three Hill
Haha finns säkert fler men just nu kommer de inte fram.
Vilken är din favorit?

Just nu längtar efter Heroes säsong tre och Veronica Mars 3 som snart kommer på dvdbox.

Gissa vilken serie hon är med i!?

Kommentarer

Postat av: linnea

Publicerad 2008-10-13 23:34:56

Men hallå! Greys! Får man INTE missa! inte heller Färjan! How i met your mother är SÅÅÅ bra!!!

Postat av: Marika

Publicerad 2008-10-15 16:56:57

Älskar också serier !



Greys, desperate, gossip girl m.m !

Missar aldrig.

Postat av: Johanna

Publicerad 2008-10-17 10:14:44

Postat av: Johanna

Publicerad 2008-10-17 10:15:28

Du måste se serien True Blood!

Postat av: hazel

Publicerad 2008-10-19 09:46:35

NCIS är hon med i ! :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela