MadebyM

Made with love Made by M

Jag har härliga människor omkring mig!

Publicerad 2008-11-27 16:19:35 i Alla dessa saker,

Pratade med en flicka på Msn och hon skrev
"-Vem är du"
Jag började beskriva mig sj,
Blev en vanlig förklaring typ som när beskriver sig sj när man börjar en ny klass.

Denna flicka, som mkt väl vet vem jag är började beskriva mig och detta blev resultatet:


lilia marie karlsson, snart 20 år, har bott lite överallt men ffa i lse
(dit hennes bästigaste vän Ida flyttade för snart 3 år sen).
hon pluggade till uska, fick bra betyg trots allt bajs som ibland fanns i hennes liv.
hon är nu superduktig, och pluggar vidare till ssk, trots sin ringa ålder.
hon har skött sig bra hittills i skolan och hennes tidigare nämnda vän Ida är mycket stolt över henne. 

hon är inte den längsta människan jag mött. men hon har en voloptious body, med fint mörkt hår som är ganska coolt klippt. hon har coola tats, och man kan i överlag säga att hon är cool,
med sina kläder, sitt hår, sitt smink och sina beloved tats.
hon har ett varmt hjärta och kan de där med att ta hand om sina nära och kära.
hennes famil är för det mesta underbar, och hon älskar dom.
hennes pojke är beyond this earth, en kärlek som deras kan man endast önska. vackert är ordet som beskriver marie, hennes liv och hennes hjärta.

Fattar om ni inte orkar läsa men det rörde mig nästan till tårar.
Kanske är känslig idag eller så för att det var miss Ida som skrev de.
Me loves U babe!

Kommentarer

Postat av: I

Publicerad 2008-11-27 16:27:56

Me loves you to.

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-11-27 19:58:00

Ja, precis! Men ändå tycker man att man har för lite :P Som vanligt! Vad skönt!

Postat av: Elin

Publicerad 2008-11-27 20:50:30

Jag gillar att skriva myiga saker! Haha, jag saknar dig med Marie :) Ne jag har ju ingen att leka med än, men snart hoppas jag :) pusspusspusspuss

Postat av: T

Publicerad 2008-11-27 21:57:47

det undrar jag med? :(

Postat av: Josefine

Publicerad 2008-11-27 22:27:49

Hehe, åh vad bra :) Har inte hunnit testa den ännu men det var ju bara därför jag köpte tidningen så då vore det ju bra om den var bra haha :)

Postat av: linnéa

Publicerad 2008-11-27 23:21:20

jag tänkte dra ett skämt om hur underbar och fantastisk henrik är, men jag beslutade att inet göra det. jag hade även lite moves till beskrivningen.. ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela