MadebyM

Made with love Made by M

Reklam för hela slanten.

Publicerad 2008-11-26 20:29:55 i Alla dessa saker,

Jag älskar den nya H&M reklamen.
De är så himla roligt när en av tjejerna skakar på hennes paket, i paketet är det massa människor  :D
Haha de ser så himla kul ut.

Och älskar också den där reklamen för ett tvättmedel,
De där när dom dansar, det ser härligt ut.
Jag längar tills när de uppfinner LuktTV.

Annars brukar jag inte gilla reklamer,
de gör väl nästan ingen, speciellt inte när man verkligen vill se programmet.

Nu ska jag fortsätta plugga så ha den bra gott folk.



Jag hittade en klocka på C Olhsson som var cool.
De tycke jag iaf!
Och jag lovar att jag inte var där så där tidigt på morgonen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela