MadebyM

Made with love Made by M

Min stackars själ.

Publicerad 2008-11-26 20:36:53 i Alla dessa saker,

Jag känner min själ sakta tyna bort.
Snart är jag inte ens en skugga av mitt forna jag.

Som student så måste man tänka på vad man slösar sina pengar på.
Det är inte min starka sida.
Men denna månad så är jag verkligen tvungen.
Eftersom jag inte är duktig på detta betyder att jag aldrig varit de.
Vilket betyder att det inte finns så mkt pengar sparade.
Vilket betyder att jag inte kan shoppa.

Vilket I-landsproblem.
Men nu kring jultid är det verkligen skit tråkigt.
Speciellt när jag tvär snabbt gick in på Cubus idag och hittade
en klänning jag vill ha!!

Det tär på min själ verkligen verkligen!!
Det finns lösningar på alla problem tror jag.
Jag får bara jobba mer alltså.

Kommentarer

Postat av: I

Publicerad 2008-11-26 20:48:35

Om du tror att du är en onödig person i mitt liv är du bara dum lille du.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela