MadebyM

Made with love Made by M

Livet kommer med en kall dusch

Publicerad 2008-11-19 20:47:43 i Alla dessa saker,

Har inte berättat att jag fått min hyra idag.
De brukar inte direkt vara ett av de mest härliga
stunderna på månaderna men idag blev jag riktigt glad.
Jag behöver betala 1000 kr mindre ön vad jag brukar.
Det är stor skillnad för fattiga studenter som jag.


Idag var min sista dag på skolan innan vår tenta som är på tisdag.
Det känns super bra att få åka till Benkie eller Ida eller mamma eller var jag nu ska.
Imorgon blir det upp tidigt och tvätta och så måste jag fixa massa saker.

Men nu blir det att duscha riktigt kallt så jag vaknar till liv igen.


Daughtry-I´m going home

Kommentarer

Postat av: Kickan

Publicerad 2008-11-19 21:19:47

Du tjejen, hör av dig om du kommer till Suman någe, kanske vi kan ses ;) Va ett tag sen ^^

Postat av: I

Publicerad 2008-11-19 21:27:57

Duktig flicka. Kom hem till mig och E, I'll say.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela