MadebyM

Made with love Made by M

Jag lever i nuet?

Publicerad 2008-11-03 22:42:32 i Alla dessa saker,

Nu är jag tillbaka igen.
Tillbaka till bloggen och tillbaka i övik.

Helgen har varit underbart härlig,
Önskar att vi hade kommit på tidigare att vi skulle till Lycksele men det blir som det blir.
Jag har titta väldigt mkt på mina serie.
Heroes och Gossip!!! :D
Tyvärr så hittar jag inte min usbsladd så de får bli massa bilder senare,

 Imorgon ska jag hämta min nya väska som äntligen har kommit, det är Friis så klart.
 
Imorgon är min allra första Tenta och jag är inte så nervös som jag borde,
 
Imorgon ska jag gå och söka jobb på Hemmakväll, Det är en affär som säljer och hyr ut filmer.
Det är nog första gången på flera år som jag inte söker ett jobb inom vården.

Imorgon är det tisdag och det betyder att det är helg snart igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela