MadebyM

Made with love Made by M

Jag bara tjatar.

Publicerad 2008-11-18 12:13:00 i Alla dessa saker,

Jag tittar på The Boondocks Saints på min lunchrast.
Den är helt fantastisk.
Har skrivit om denna film hundra gånger förut.

Jag önskar att jag var pojke och att jag hade en bror som var lika cool som dom i denna film.
Jag älskar förvisso min lillebror som jag också har skrivit om förut men vi är inte riktigt lika tajta som i filmen.
Jag ser mer upp till mig lillebror.
Han är en äkta nörd och jag älskar nördar!

När vi var små så brukade vi alltid bråka med varann. Slåss och ha oss.
Men det var innan han blev starkare än mig, nu om han vill bråka så springer jag till pappa som ett litet barn!
En gång när vi va små så låg vi i vår svarta puff och såg på disneydags.
När det var typ Spindelmannen så ville jag byta och då blev Jonathan lite sur och högg mig i benet med en blyertspenna.
Jag har fortfarande kvar spetsen i benet.

Jag älskar dig lillebror och skulle gladerligen döda den ryska maffian för din skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela